maanantai 21. marraskuuta 2011

Hemmottelua

Olin tänään naapurin luona kasvohoidossa, ensimmäistä kertaa elämässäni mulle tehtiin kasvo analyysi.. Ei kauhean hyvää sanottavaa ollu, mutta en nyt mitään huippi ihoa odottanutkaan.. En vain oo tajunnu kuinka "huonoja" normikaupasta ostettavat tuotteet on, vaikka mainostetaan, kuinka hyvin ne ihoa putsaa.. Ne vaan kylläkin tukkii ihon.. Nooh, mun kukkarolla en voinu ostaa nyt noita tuotteita mitä siellä oli, mutta jos sitten kun tulee rahaa vähän enemmän.. :)

Ajan sana on tatuointi. Omistan suuren tatuointi kuumeen, haluan sen heti nyt ja pian!! Laitan kyllä veronpalautuksista siivun sivun jotta voin sen uuden kuvan ottaa.. Ainut onkelma vielä on että minkälaisen mä otan.. Tälläinen mulla jo on : 












Kuva lainattu
        Jotain siis tähän tyyliin.. että joko niskasta jatkasin tuota samaa kättä kohden, tai sitten uus joka lähtee tuosta olkavarresta kättä alas..                                                                                                                                                                





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti